Hoe krijg ik geluid door mijn headset?

Door mijn headset (aangesloten op mijn ps3) kan ik prima comuniceren met anderen dus spreken en de ander horen maar het geluid van de game zelf gaat gewoon via mijn ps3

dit is bij elke game die ik speel en ik heb een : Turtle Beach px22

Hoe kan ik dit veranderen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Door bij je ps3 naar instellingen te gaan, en dan naar een kopje als ''Geluid''.

Toegevoegd na 12 minuten:
Als het goed is zou je ergens moeten kunnen aanvinken dat je het geluid door je headset wil, en niet door je tv.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit heb ik al geprobeert, mischien iets specifieker