Hoe zet je tekst op diffrence mp3 speler?

zoals jullie zien op de foto heb ik hier een diffrence mp3 speler ik kan hier tekst op den maar ik weet niet hoe je dat doet weet iemabd hier iets over?
en kan ook iemand welke mp3 speler ik heb?

Alvast bedankt

Toegevoegd na 44 minuten:
weet niemand het???

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Download Quicktime Pro op je PC of Mac.
Klik op het icoontje van het programma, wacht totdat het programma helemaal gedownload is.
Sleep nu het te converteren tekstbestand naar het icoontje van het programma.
Laad het bestand laden, het zal na het laden worden laten zien als een kleine video thumbnail.
Klik op het ‘’File’’ menu en kies dan ‘’Export’’ in het menu. Klik op het drop – down menu. Selecteer ‘Movie to MP4’’. Je kunt het MP4 bestand de goede naam geven door op ‘’Save As’’ te klikken.
Klik op de Optie knop. Nu zal een ander blad tevoorschijn komen. Klik op ‘’Video’’ en kies Mpeg-3 Improved, die is te vinden onder de Video-format tab. Kies nummer 60 in het drop-down menu.
Klik OK om het veld te sluiten. Selecteer nu ‘’Save’’. Laat het tekstbestand converteren naar een Mp4 bestand. Sla nu de nieuwe MP4 op op je harddrive (de mp4 speler van Difrnce)