Zijn er ook minisets/ kleine hifisets met een aansluiting voor radio via de kabel?

Heb deze gekocht en er zit dus niet een aansluiting op voor radio via de kabel.

http://www.koopjeskampioen.nl/nl/audio-en-video/hifi-sets/philips/mcm166-12-hifi-set/p31367

Wel zit er zo'n antenne draadje aan maar dat werkt niet goed.
Dus nu is mijn vraag: zijn er ook zulke minisets die wel een aansluiting voor radio via de kabel hebben?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
2.1K

Het beste antwoord

De set die je hebt kan ook op de kabel:

Het antenne draadje een klein stukje strippen en aan de kabel (binnen)draad vastmaken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja die bestaan. Is wel even zoeken.
het beste wat je kan doen is naar een elektronica winkel gaan en daat terplekken kijken. Maar in de link een voorbeeld van 1 die het heeft. Een Kenwood
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je naar een winkel gaat, gewoon vragen of er een antennekabel aansluiting op zit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk dat:
"heeft zo’n aansluiting ook een naam?"
Is pas een goeie vraag. :)
Voor coax kabel aansluiting zijn er n.l. veel soorten.
F-connector, BNC, RCA maar die jij bedoeld wordt meestal gewoon coax antenne aansluiting (male of female) genoemd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
inderdaad, daarom had ik het ook maar even beantwoord die een leek ook snapt (niets over verkopers hoor)