Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik de standaard autoradio vervangen met behoud van stuurwielbediening?

Ik heb momenteel een Blaupunkt autoradio in mijn Chevrolet (Daewoo) Tacuma 2005 zitten, met bediening op het stuur. Deze kan echter alleen cd en radio spelen, maar ik wil ook mp3 (liefst via usb) spelen. Maar als ik deze standaard radio vervang, heb ik dan nog bediening op het stuur? Of is dit gelinkt aan de Blaupunkt? En kan ik anders een andere Blaupunkt installeren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
2.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk dat dat niet kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus als ik het goed begrijp, moet ik sowieso een autoradio hebben die stuurbediening ondersteunt? M.a.w., die functie zit niet standaard op iedere autoradio? Ik zou nl. denken dat een ander model Blaupunkt het wel zou doen, maar niet dus...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan een adapter kopen voor de stuurwielbediening te kunnen behouden, maar die moet wel beschikbaar zijn voor je auto én je nieuwe radio en de adapters zijn niet goedkoop..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je zult een radio moeten vinden met dezelfde interface.. en dat word waarschijnlijk erg lastig.. Je kan misschien beter opzoek gaan naar een standaard luxe blaupunkt radio die gebruikt word in je deawoo...
Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding