Wat is een goede oplossing voor het opbergen van een iPod nano (4e gen) inclusief de oortjes?

Hoesjes zijn er genoeg te vinden, maar niet om ook de oordopjes in te bewaren.

Mijn zoontje propt het hele boeltje opgefrommeld in de zak van zijn jeans, en om de haverklap zijn de oortjes kapot.

Zelf wikkel ik het draadje van de oordopjes losjes om de iPod en bewaar het hele zwikkie in een oude brillenkoker. Dat werkt wel, maar kent iemand van jullie nog een betere oplossing?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Stap eens bij een opticien naar binnen en vraag of ie passende lens-doosjes heeft. Ff een klein gleufje/inkepinkje aan de zijkant maken waar 't kabeltje langs kan.

Toegevoegd na 6 minuten:
Of zo'n leren zakmes houdertje die je aan je riem kunt vastmaken.

Toegevoegd na 14 minuten:
Earphone case, 3 euro:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9828
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Of wat ik altijd doe, er een knoopje inleggen :)
Gewoon, door de helft, weer door de helft en dan een knoopje, heb je gewoon 1 knotje wat bijna niet los kan gaan.