Heeft mijn stereo een aux ingang?

Ik heb een JVC UX-G100.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (3)

Nee, alleen antenneingangen, verder is het een geintegreerd apparaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
op vergelijk.nl kon ik geen volledige specs vinden, kieskeurig vond het model zoiezo niet.

hier (helemaal naar beneden scrollen)

http://www.gebruikershandleiding.com/JVC-UX-G100/preview-handleiding-354628.html

is wel een online nederlandse handleiding die aangeeft dat er geen aux ingang opzit.

de ingangen/uitgangen (zie foto)

FM antenne

AM antenne

stekker aansluiting

aansluitingen voor de speakers
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze set heeft geen aux ingang. Een tip om toch eenvoudig een aux ingang te creeren is een zogenaamde "cassette adapter" te kopen (5,99 euro). Deze kun je gebruiken om je mp3 op aan te sluiten, of met de juiste verloopkabel ook andere bronnen.
In de link een voorbeeld van een winkel met zo'n cassette adapter.
Succes!