Hoe weet ik of ik een ipod 2g of 3g heb?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hrb mn phone hekemaal doorgespit maar kan t nergens vinden...
Misschien staat t nog op je contract of zo...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ow, solly, rot touch screen vd iphone...

Antwoorden (3)

dat staat meestal op de achterkant (tenzij het eraf gesleten is)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Echt niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké dan niet he. Het is duidelijk hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach, je hebt je puntje binnen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ach ja dat maakt uit, of ik 6 of 7 puntjes heb. Laten we nou niet zo negatief doen als ik ook alleen maar probeerde te helpen!
Je iPod bij iTunes aansluiten en dan op zoek naar updates zoeken als er staat maximaal 4.2.1 is het een 2g als je 4.3 of verder kan downloaden is het een 3g
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon op je ipod staat ook bij instellingen algemeen info staat ook welke versie hebt.