hoe moet ik nummers overzetten van mijn ipod touch naar mijn mobiel(bluetooth werkt niet)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (4)

Via iTunes op de pc en dan een kabeltje of geheugenkaart naar je telefoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via Bluetooth kan inderdaad niet, zal toch via je PC moeten.
Via iTunes kan ook niet omdat muziek is beveiligd tegen kopiëren.
Met Sharepod kun je de muziek wel gewoon op je computer zetten.
En ik weet niet welk mobieltje je hebt, maar neem aan dat je die met een kabeltje ook wel op je computer kan aansluiten, dan kan je zo de muziek daar weer opzetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle muziek die op je ipod staat staat als het goed is ook op de computer. Dus je kan bluetooth op je PC installeren en dan via bluetooth naar je mobiel sturen. Of anders zit er bij je mobiel altijd een snoertje als je hem koopt. Met dat snoertje kan je je mobiel verbinden met je PC. Zo kan je dus je muziek op je mobiel zetten.
Succes ermee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eerst naar je computer syncen en dan naar je mobiel