Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn echt fijne oordopjes voor mp3 speler?

Oordopjes die echt lekker zitten en die in mijn oren passen (kleine oren). Ik weet niet of het bestaat maar het liefst oordopjes waarmee ik op mijn zij kan liggen in bed.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik gebruik oordopjes van Monster. Met een 7 stuks rubbers van diverse vormen en groottes past het altijd wel. Maar deze zijn niet geschikt om op te liggen. Dan adviseer ik toch de sennheisers. Die heb ik ook en daar kan je rustig mee op je oor liggen. Maar dan heb je wel minder keus aan rubbers.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik weet niet of je een product van Apple hebt, maar deze oordopjes hebben erg goed geluid, daarbij komt ik vind ze heel lekker zitten!
Je kunt deze anders ook gewoon loskopen! Ong. 10 euro maar zeker je geld waard!

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kunt op deze site trouwens ook in-ear oordopjes kopen en oordopjes met een microfoon.

Toegevoegd na 3 minuten:
En zoals freek zegt, de oordopjes van Sennheiser zijn ook erg goed!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sennheiser levert met 3 verschillende soorten oordopjes:

http://www.bol.com/nl/l/elektronica/personal-audio-sennheiser/N/4007+5260+1283+1285+4294850294/index.html?Referrer=ADVNLGOO0020172679pa2
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet goed kijken naar het aantal Ohm. Het beste is dat als deze van de oordopjes gelijk zijn aan de aanbevolen waarde van de mp3 speler.

Maar wat bedoel je met fijn? Kwaliteit? Of comfort?

Welke fijn zitten bepaal je zelf. Bij in-ears zijn er verschillende maten dus die zullen wel passen.

De geluidskwaliteit is veel belangrijker, maar ik weet niet of jij dit belangrijk vindt? Sennheisers zijn inderdaad goed als je kijkt naar de prijs/kwaliteit verhouding. Maar er zijn heel veel merken die goed zijn.

Wat is je budget? Want voor 150 euro zijn de monster turbines heel goed. En voor onder de 20 euro zijn sony oordopjes heel goed. Maar als je zeker wilt zijn zou ik voor sennheisers gaan. Anders kun je even rondkijken op www.heid-fi.org daar hebben ze heel veel verstand van muziek apparatuur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan BOSE-inear proberen die zijn duur maar je hebt goed geluid en verschillende opzet stukjes voor de oor groote
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding