Welke stereo/versterker moet ik kopen?

Ik wil graag nieuwe boxen en een versterker. Helaas weet ik zelf vrij weinig over wat specificaties betekenen. Ik wil het vooral gebruiken om muziek te luisteren. Surround sound is dus geen must.

Mijn eisen zijn:
- Aux ingang
- Aan te sluiten op een platenspeler en PC
- CD-speler
- USB-ingang (hoeft niet per se)

Als iemand mij al iets op weg zou kunnen helpen met welke zoek termen ik moet gebruiken, zou top zijn!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Audio
1.1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je budget lijkt me een zeer nuttige toevoeging.
paulus811
7 jaar geleden
Met deze eisen kun je zo'n beetje iedere set aanschaffen. Ik zou persoonlijk een gebruikte set kopen en 50-60% van je budget besteden aan de speakers.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Voor elke prijs is wel iets te vinden! Zoals SadBunny al aangeeft is je budget belangrijk om je goed verder te kunnen helpen.

Antwoorden (1)

Je kunt eens kijken naar een HEOS Amp , dan heb je en allerlei makkelijke snufjes zoals muziek vanaf online bronnen (Spotify, Deezer, etc.), maar je kunt er ook externe bronnen (AUX) op aansluiten. Mits je platenspeler een voorversterker heeft kan dat ook.