Moet de accu in een draadloze Sennheiser hoofdtelefoon op een gegeven moment vervangen worden? Hij begint te 'stotteren'??

De Sennheiser begint na 15 minuten te 'stotteren' en wordt dan heel zacht. Ben handleiding kwijt. Ontdek net pas na jaren die accu en ik las dat die verkrijgbaar zijn. Kan het zijn dat ik die accu moet vervangen? Zolang hij het doet klinkt hij nog steeds even mooi als altijd. Het 'gestotter' is heel langzaam begonnen en nu dus steeds korter. Handleiding is niet te vinden op het web helaas. Dus nu hoop ik dat het de accu is die vervangen moet worden?
Bij voorbaat veel dank!!!

Jossy

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
4.7K

Het beste antwoord

Wat merkwaardig om deze vraag hier te plaatsen, waarom vraag je Sennheiser niet om de handleiding of het artikel nummer van de accu?...

Natuurlijk moet je de accu na verloop van tijd vervangen. Accu's hebben nu eenmaal een bepaalde levensduur afhankelijk van het aantal laadcycli, leeftijd en temperatuur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Vind de handleiding op internet. Daar moet het lukken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb me al een ongeluk gezocht en ik vond er twee die zeiden dat een handleiding (nog) niet voorradig was. Ook geen Engeles Manual vinden. Doorgaans lukt het vinden van een handleiding me echter altijd. Vandaar dat ik de vraag hier stel.
Het betreft de Sennheiser HDR 65
een accu, van welk apparaat dan ook, wordt na verloop van een aantal jaren altijd slechter. De klachten, die u omschrijft, kunnen inderdaad ook duiden op een slechte accu. Denk dat accu vervangen de oplossing kan zijn.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank u voor het antwoord! Ik dacht zelf al zoiets of hoopte dat. Ik heb gelukkig al ergens gevonden dat degene die ik nodig heb verkrijgbaar is. Dan ga ik die eerst maar proberen alvorens een nieuwe dure koptelefoon aan te schaffen.
Beste Jossy,
ik heb de handleiding van de sennheiser ti 810 en daar staat in dat de accu 1 tot 2 jaar meegaat,ik heb hem zelf al 3 jaar en werkt nog prima.

Toegevoegd na 5 minuten:
de accu is een ba 151
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hi John!
Dank je voor de moeite. Goeie info!! Oh, ik gebruik dat ding al bijna 8 jaar of zo en vorig jaar begon dus dat gestotter en kocht ik een nieuwe Philips sound surround. Is niet zo fijn als de Sennheiser. Haalt het niet. En sinds een maand heb ik dus dit probleem. Want ik gebruik hem bij de PC als de buren slapen. (Heb ook nog een veel mindere headphone voor noodsituaties.) Maar niks haalt het bij m'n Sennheiser!!! Ik kan niet van hem scheiden.....:(( Ja ik heb ook een BA 151 accu nodig. Weet je misschien ook of die batterijen gewoon in bepaalde winkels te krijgen zijn of alleen online?
Ik voel me zo stom....maar ja, ik kocht een heel goeie headphone in een heel moeilijke tijd.....als troost en lette niet op.....:) Off-topic: wat is dit een leuke site trouwens! Zo kom je nog eens ergens achter
En ik mag geen thumbsup geven omdat ik nog een van te 'laag niveau ben'. Maar thumbsup hoor!!! :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jossy, Gewoon even vragen bij de audicien,die heeft ze of besteld ze.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, dat heet dus 'audicien'. Wist ik ook niet. Ik denk dat ik in het echte leven wel iemand weet die hier een antwoord heeft.
Bedankt. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jossy, je opmerking ik heb hier wel vreemdere vragen zien stellen is heel goed opgemerkt,stel ze hoor!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zal ik doen zeker doen John. Ik heb er nog een nl maar durfde niet direct te beginnen.....dat ga ik dus nu snel doen. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jonn, allereerst excuses dat ik je naam verkeerd gespeld heb. De accu is besteld. Hoop dat ik nog kan laten weten of de koptelefoon het nog doet. :) Nogmaals dank!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@jonn: die accu is vorige week woensdag besteld (bij EShop) en er schijnt vandaag een postbode aan de deur te zijn geweest met het pakketje. Ik was de hele dag thuis, vrij toevallig, en maar wachten....dus morgen kan ik hem halen (na werktijd) en kan ik jullie niet laten weten of dit de oplossing was en hij het weer doet....dus vind ik het jammer dat de vraag nu helaas gesloten moet worden. Bedankt voor het lezen van mijn wat domme vraag en jullie antwoorden en adviezen. :)