Heeft iemand de specificaties van een Volkswagen Polo 6N 1999?

Ik kan nergens de volgende specificaties vinden:
Hoe groot zijn de ruimtes waarin de speakers aan de zijkant bij de deur zich bevinden? Met andere woorden waar moet ik op letten als ik nieuwe speakers wil bestellen voor in de deuren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk of er nog oude in zitten, sloop die eruit en neem mee naar de winkel, meet daarvan de diameter op en onthoud dat en zoek die maat in de winkel.
Als je geen oude meer hebt, reageer dan ff terug, meet ik de mijne even voor je op ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga even navragen of ze nog bij de oude eigenaar liggen. Ik kan het in de auto zelf niet meten aangezien ik niet weet of ik de buitenring moet meten of vanbinnen (weet namelijk ook niet of er bij nieuwe speakers nog bepaalde ringen omheen moeten zodat ze vast blijven zitten. Heb jij de standaard speakers vervangen door nieuwe?

Antwoorden (2)

Deze polo heeft geen deur speakers deze zitten standaard in het dashboard.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.vwgolf-info.nl mischien heb je hier wat aan, site met veel info!