Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand een comfortabele koptelefoon die normaal geprijsd is? (zie extra uitleg)

Ik game elke vrijdag avond met wat vrienden gewoon via skype enzo.. maar ik heb zelf Dr. Beats Solo HD maar die zitten van 19:30 tot 23:30 echt niet meer fijn bij m'n haar..op een of andere manier krijg ik dan een soort hoofdpijn?!
dus ik heb m'n oude koptelefoon gepakt: een Sennheiser HD202, die zaten wat beter maar de kwaliteit gaat weer achteruit wat niet handig is bij gamen.. dus weet iemand ene normaal geprijsde koptelefoon (van 0 tot max. 150 euro) (GEEN headset met mic.!!)
Bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
594

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Voor dat budget zou ik voor een sennheiser hd25 gaan! Ik werk in de muziek en daar kan ik uren mee zitten. Het heeft niet studiomonitoren kwaliteit, maar zeker erg helder, duidelijk en comfortabel te noemen! Zeker voor dat geld!
Kijk eens op baxshop, daar staat ie geloof ik voor onder de 150,-

Ik game zelf ook en weet uit ervaring dat het een erg fijne koptelefoon is voor gamen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je goed leest, zeg ik dus ook niet dat koptelefoons kunnen klinken als studio monitoren...

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding