hoe zet ik de ipod nano uit?

miss beetje dom maar krijg de ipod nano echt niet uit wie helpt mij????

Toegevoegd na 8 minuten:
ja die 6e generatie die met touch.....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
2.4K
Kimath
13 jaar geleden
Welke versie heb je? Die nieuwste met Touch screen of een andere?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja zie mijn bewerking.....

Antwoorden (3)

De play button inhouden.

Dit hoef je trouwens niet persee te doen. Wanneer je hem 1 of 2 minuten niet meer aanraakt sluit hij zich vanzelf af. De techniek staat voor niets :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bovenop zit een schuifschakelaar. Als je je Nano voor enige tijd niet zult gebruiken is het beter om hem daarmee uit te zetten. Anders de Play-toets lang ingedrukt houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De pauze/playknop ingedrukt houden.
Dat wist ik eerst ook niet..