mijn kat is dol op het likken van opgesmeerde handcreme en bodylotion, maar het lijkt mij vies smaken. Waarom zou hij dit doen?

ik weerhou hem ervan, want het lijkt me niet goed voor hem om een creme binnen te krijgen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5K
rubia
13 jaar geleden
gek, de hond van de buren likt mijn benen ook af als ik er zalf of crème heb opgedaan
Aponi
13 jaar geleden
Ik heb een kat die precies hetzelfde doet. Die wordt gewoon kwaad als ik haar tegenhou.
Maar ik laat het ook niet toe. Heb ook het idee dat het nooit goed kan zijn al die troep die ze binnenkrijgen

Het beste antwoord

waarschijnlijk vind hij dat die lucht niet lekker is, en niet op jou hoort, dus poetst hij je weer schoon.
als ik parfum aan de binnenkant van mijn polsen heb, hebben mijn katten dezelfde neiging.
ze ruiken liever stinksokken ;)
Rieneke1
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

niet alleen katten likken je creme eraf ook honden, zodra ik uit de douche kom liggen mijn 2 honden als te wachten om de net op gesmeerde body lotion er weer vanaf te likken, ik heb het eens aan de dierenarts gevraagd of het kwaad kon.. nee het kan geen kwaad, de geur is te sterk voor hun neus en dat willen ze weg hebben was zijn antwoord
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan het beste ongeparfumeerde producten gebruiken. Dieren ruiken vele malen beter dan wij, dus voor hun is het helemaal niet prettig. Ik gebruik zelf een neutraal ruikende deo en geen parfum. Ook omdat ik zelf al ga niezen als iemand parfum op heeft.........ik begrijp wel waarom dieren het niet lekker vinden.

Ik denk ook niet dat het kwaad kan, maar lekker lijkt het mij ook niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze ruiken een geur die niet lekker is in hun ogen en ze zijn extreem schoon op zichzelf en likken dat dan schoon omdat ze het vies vinden. de mijne likt ook aan de kabels van de tv en oorsmeer van een wattenstaafje of van je vinger als je in je oor gezeten hebt. rare gewoonte he?