Hoe krijg ik een kitten terug op de bak?

Leuk.. zwerfkat gevangen. Was zindelijk. Nu heeft het echter een plantenbak ontdekt en onze schaal met dracena's worden nu bemest. Ik heb de dracena al verplaatst en de bak op de plek van de dracena gezet, maar geen succes. Kattenschrik in de pot heeft absoluut 0,0 zin gehad. (5 seconden langer rondruiken). Het opsluiten in een kleine ruimte heeft alleen maar stress tot gevolg, wat ik bij dit schuwe zwerfkatje de eerste weken wil vermijden. maar wat dan wel te doen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

ga naar het tuincentrum voor wat siergrint, of naar de speelgoedwinkel voor knikkers, en stort die op de aarde.
nu is er geen aarde meer om lekker in te graven.
geef de kat meerdere bakjes, en doe daar een paar druppeltjes bleek in, dat is zeer aantrekkelijk voor je katje.
Rieneke1
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
je hebt meerdere bakjes nodig, dat kunnen gerust goedkope teiltjes van de blokker zijn, in ieder vertrek waar hij komt voorlopig een.
zet de bakjes op een rustig plekje, dus niet volop in de loop.

Andere antwoorden (1)

Doe wat hydrokorrels of mos in de plantenbak, zodat de aarde bedekt is.

Zet twee bakken neer, zodat hij altijd een plek heeft om zijn behoefte te doen. Haal ook dagelijks de drollen weg.

Zet de kat vlak na het eten op de bak, zodat het leert daar zijn behoefte te doen. Hij moet echt niets anders in de buurt hebben dan de kattebak.