Waar kan je een Afrikaanse miljoenpoot (Archispirostreptus gigas) kopen?

Mogen ook eventueel eitjes zijn.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Gevonden!
Je kunt ze kopen bij Amfibia
Duffelsesteenweg 229 (voor GPS : nr. 233) - B-2550 Kontich -
Tel: 03 449 39 29 - info @amfibia.be

Toegevoegd na 4 minuten:
Kontich ligt ten zuiden van Antwerpen in België.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@jodokus52: wat een ongelooflijke interessante 2 links zet je me hier neer...Ik val van de ene verbazing in de andere tijdens het lezen ervan en hoe mooi en bijzonder de natuur toch is...een dikke plus voor jou.