Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn puppy brengt haar kleed naar mij toe, wat betekent dit?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dit is normaal..... heeft ze ook wel speelgoed?
Ze moeten wel wat te spelen hebben, een puppy pakt nog alles en brengt het !
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dankjejup

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Hier mag je blij mee zijn. Ze geeft dus zelf aan dat er een afhankelijkheid is, dat jij haar verzorger bent. Je spreekt over een pup, als ze ouder is dan 4 maanden is het helemaal mooi, maar dan is ze een beetje pup- af. Beloon haar maar voor alles wat ze aanbrengt,
maakt eigenlijk niet uit wat ze brengt. Een goed woord, een aai over de kop, soms een ruil-snoepje.
Sommige honden, voornamelijk jachthonden, hebben graag iets zachts in de bek. Ze kunnen daar hele dagen mee rondlopen. Ook kan het gebeuren dat een hondje jou bij thuiskomst begroet met een "geschenk", een bal, een pop, een maakt-niet-uit-wat.
Dat het ditmaal zijn kleedje is.....honden benoemen dat niet. Wat van hen is willen ze graag afstaan aan de baas waar ze vertrouwen in hebben.

Klein voorbeeld: ik heb een jachthond. Als pup begon zij ook onmiddellijk met dit soort acties. Was ik dolblij mee, omdat ik de waarde ervan wist. Op een keer kwam ik thuis en kon ze in de snelheid geen "brengsel" vinden. Ze greep één druif van de fruitschaal en bracht die ene druif vol vreugde naar me toe. :)
(Lees meer...)
Ivana
7 jaar geleden
jodyenboyke
7 jaar geleden
+ Mooi hé!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dankje!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding