is mijn guppy zwanger of te dik?

Beste,
Is mijn guppy op deze foto zwanger of te dik?

Mvg

Arthur

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.6K
nounka
7 jaar geleden
welke foto ?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik kan geen foto plaatsen

Het beste antwoord

Omdat het over een guppy gaat durf ik eigenlijk al antwoord te geven zonder een foto te zien.
Let op, vrouwtjes zijn altijd groter en dikker dan een mannetje.

Maar de guppy die jij wil zeggen een vrouwtje is en ze zit bij een mannetje...
dan ben ik er al vrij zeker van dat ze zwanger is.
Het is niet voor niets dat ze dit ook miljoenvisjes noemen. Die kweken als konijnen.

Toegevoegd na 41 seconden:
* Maar als de guppy....
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt,
Mijn guppy was zwanger zij heeft 4 jongen geworpen

Andere antwoorden (1)

Je kan aan het vrouwtje aan de buik zien of ze zwanger is. Als je bij haar buikje een zwart/blauwe vlek ziet betekent het dat ze zwanger is. Door stress kan ze de weeën uitstellen. Dus ik weet niet of je haar in een kraamkamer heb (ben ik zelf geen voorstander van)? Ik weet niet hoe je bent begonnen met je aquarium. Maar als je babys wil dan moet je moet je 25 graden zetten. Begin met 2 mannen 6 vrouwen. En zet veel planten in je aquarium zodat de babyvisjes zich kunnen verstoppen.