1 dag oud is wel héél erg jong, ik hoop voor je dat die het gaat redden.

Ga in ieder geval naar een dierenwinkel en haal daar "volledig voer voor nestvogels".
Dit is een soort van bruin poeder dat je moet aanlengen met heet water, dan laten afkoelen en d.m.v. een spuitje aan de vogel voeren (diverse malen per dag).
Het merk dat ik destijds voor mijn jonge valkparkiet gebruikte was: Kaytee Exact (handfeeding formula for all baby birds). Vraag de dierenwinkel hoe vaak en hoe veel je moet voeren.
Ook weet de dierenwinkel misschien een kweker in de buurt aan wie je advies kunt vragen.