ik heb 2 ruziende chinchillas wat kan ik doen?

Ik heb 2 chinchillas 2 mannetjes die al hun hele leven samen zijn sinds een paar dagen zijn ze aan het ruziën de ene jaagt da ander dan de hele kooi door en de plukken haar vliegen dan in het rond ze maken ook een soort van kuch geluidjes ze hebben geen wondjes ofzo is dit dominantie? Een aantal weken geleden gebeurde dit ook ik heb ze toen verplaatst en toen ging het goed

Cynthia

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

dit is hoogstwaarschijnlijk territoriumdrift. bij het verplaatsen naar een nieuwe kooi/territorium is dit voor allebei vreemd. na een tijdje begint het vechten dus weer opnieuw om wie de baas is. uit elkaar halen is het beste wat je kunt doen.