Wat is nou écht goed voer voor katten met huidproblemen?

Ik ben opzoek naar een goed merk kattenvoer wat speciaal gemaakt is voor katten met een gevoelige huid en huidproblemen. En ik bedoel dus niet alleen dat het goed is voor de huid van de kat maar ook gewoon goede ingrediënten. Hoog vleesgehalte, weinig suiker en zout etc.
Als ik op internet kijk dan zie ik van allerlei merken met ook allerlei positieve en soms negatieve beoordelingen. Op forums zegt de ene weer dit en spreekt de ander dat weer tegen. Ik vind het erg lastig. Ik moet er wel bij vertellen dat mijn kat erg kieskeurig is. Als hij ook maar denkt dat ik iets door zijn eten heb gedaan, of het bakje is voor iets anders gebruikt een keer dan blieft "meneer" het al niet meer.
Kan iemand mij misschien met deze vraag helpen? Alvast bedankt.

Weet jij het antwoord?

/2500

Neem eens een kijkje naar Hill's Feline Sensitive Skin Adult Kattenvoer. Dit schijnen goede brokken te zijn en zeer tevreden recensies te vinden van baasjes met katten met huidproblemen. Daarbij, kan je bij de kieskeurige kat ook altijd proberen om er een beetje olijfolie over de brokjes te doen. Of misschien een heel klein beetje vis of vlees er door roeren. Dan zou ik het toch niet laten staan!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100