Wat moet er allemaal in een warm water aquarium?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.8K
bamibal
12 jaar geleden
warm water

Antwoorden (5)

is het voor vissen of andere ik denk ene plant is denk ik niet erg en je huisdieren natuurlijk water en ook verschonen enz. en wat stenen lijkt me ook leuk en knikkers en mini schip voor leukheid als het een laag aquarium is of weinig wtaer is moet gaan hewoon stenen en verschonenenz.

veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor een tropisch aquarium. water. grind en of aquarium zand. plantjes. een goed bio filter. een verwarmings thermostaat. als deze items zijn toegevoegd is het aan te raden om 2 weken niks aan de bak te doen en pas na die 2 weken een Paar visjes toe te voegen. een week later weer een paar enz. aan te raden is om voor elke centimeter vis 1 liter water te hebben. een aquarium van 100 later kan dus voor 100 centimeter aan vis houden.

Toegevoegd na 4 minuten:
Elke week dien je bovendien een derde van het water te verwijderen en hiervoor vers water weer toe te voegen. 1 keer per maand kun je met een aquarium stofzuiger de troep zoals vissen poep van de bodem af halen. Liefs geen middeltjes toevoegen die het kraan water vis vriendelijk maken, dit werkt slechts beperkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
=pompje
=verwarmingselement
=koud water, in warm zit weinig zuurstof
=vissen -.-
=steentjes/zand
=plantjes
=achtergrondje, anders raken ze gestresst.
=je kan slakjes proberen, die houden je water schoon

verder geloof ik niet eccht dat er meer in moet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thessa, slakjes houden je water schoon!!!
Jij leert snel zeg!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha inderdaad :D:D hoe zou dat toch komen xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goed punt. slakken houden inderdaad het water schoon. let wel op welke soort je erin doet, de meeste slakken planten zich erg snel voort. een appelslak is erg geschikt!
· Temperatuur regelaar.

· Bodem bedekking.

· Pomp.

· Filter.

· Lamp.

· Voer. (ook kom)

· Zuurstof plantjes.

· Watervoorbereiding.

· Zuurstof schelp
+ wat je er in gaan houden wil

Toegevoegd na 2 minuten:
ik heb dit wel gekopieerd van een eerder gegeven antwoord van mijzelf. den dat stukje ook pomp maar weg!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
om te beginnen een goede voedingsbodem,daar over een laag grind van ong 3 cm.een water filter naar de inhoud van je aquarium,een zuurstof pomp,een verwamings apparaat naar gelang de inhoud(ltr) van je aquarium en uiteraard je planten.