Onze huid is erg dun, en de de brandnetel kan ons dus flink dwarszitten. De neus van een hond is een stuk steviger en de 'stekeltjes' zullen niet doordringen in de huid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dit kan ik wel plaatsen.....bedankt

Andere antwoorden (3)

Waarschijnlijk doordat de hondenneus erg nat is
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dus met natte handen zou ik ook een brandnetel kunnen pakken?
Volgens mij hebben ze een dikkere huid van het beschermd....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vochtige neus...denk ik.
Ik kan ook gewoon een brandnetel blaadje aaien.
Zolang je maar van binnen naar buiten streelt.
De prikkels staan naar buiten gericht, op het blad.
Dus als je het blad zou strelen van de buitenkant van het blad...naar binnen toe...dan word je geprikt.
Groetjes.