Wie weet wat voor soort hondje dit is?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Is dit een volgroeid hondje?
Amadea
8 jaar geleden
Nee. De fotografe schrijft op https://fotoblogwilmabosma.wordpress.com/2011/page/2/ dat het hondje 7 weken oud is.

Het beste antwoord

Volgens mij is dit een MOOIE Chihuahua pup, waarvan de oortjes nog niet omhoog staan. Mooi, omdat de oogjes niet uitpuilen en het dus met kennis van afwijkingen gefokt is.
Ivana
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Volgens mij ook. En je hebt helemaal gelijk hij ziet er gezond uit +
jodyenboyke
8 jaar geleden
+
carmel163
8 jaar geleden
En zo te zien lijkt het een kortharige. Wat een schatje!