moeder kanarie voert jong niet van 5 uur oud wat nu?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Rieneke1
9 jaar geleden
Ben geen kanariekenner, maar in z'n algemeenheid zou het kunnen dat het jong niet in orde is, en daarom niet gevoerd wordt.
Heb je geen opfokvoer staan? Anders morgenochtend vroeg meteen gaan halen en handmatig gaan voeren.
Het jong zou nog even vooruit moeten kunnen op de dooier, eventueel een paar druppeltjes water met druivensuiker geven.

Antwoorden (1)

De eerste dag hoeft het jong nog geen eten. Het jong verteerd deze dag het laatste restje dooier.