Als een hamster zwak is en een halve dag later weer spring levend is wat is er dan met die hamster aan de hant ?

Dieren

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

de hamster heeft dan duidelijk een mindere dag gehad, maar waarom is achteraf niet te zeggen.
mogelijk heeft het beestje iets gegeten wat slecht gevallen is, of heeft hij een virusje opgelopen en overwonnen.
Rieneke1
14 jaar geleden
Misschien had ie wel slaap!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij had gewoon een off day. Heb jij toch ook wel eens?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien zit ie tegen de winterslaap aan, sommige soorten hamsters doen dat.
Ik had er zo eentje, ik dacht dat ie dood was, en had zijn het hok met hamster en al maar vast buiten gezet. Een paar dagen later wilde ik het opruimen en een klein grafje maken voor de hamster, maar toen zat ie weer vrolijk te knagen! Hij had er vaker last van, maar gelukkig was er dus niks aan de hand.