wat voor pomp en aquarium kan ik gebruiken voor een fish foot spa?

Voor in mijn schoonheidssalon wil ik graag een fish foot spa. Mijn partner is meubel maker en wil de stoel die er om heen zit zelf gaan maken in mijn eigen styl. Nu ben ik opzoek naar een aquarium (eigenlijk alleen een glazen bak) zonder deksel en een pomp. Voor de bak staan er wel een aantal dingen op google maar echt het goede kan ik niet vinden, weet iemand misschien sites waar je meer hierover kan vinden? En uiteraard ben ik ook opzoek naar een pomp maar ik heb geen enkel idee wat voor pomp ik dan nodig heb.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik denk dat wat jij zoekt bij een specialist in aquaristics te vinden is zoals bijvoorbeeld
http://dennerle.com/de De aquaria die deze firma op de markt brengt zijn glazen bakken met afgeronde hoeken ,en alle benodigdheden die je eventueel nodig kan hebben.