hoe krijg ik deze spin weg?

Ik heb een ( voor mij ) mega spin in mijn woonkamer aan de muur/plafond zitten en ik ben doodsbang voor alle spinnen. Maar vooral zulke grote.

Hoe krijg ik deze weg op een zo groot mogelijk afstand tussen hem en mij!

Dus niet met een glas en papiertje want dat gaat niet werken.

Foto is niet heel duidelijk omdat ik ingezoomd heb en niet dichterbij durf te staan

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik zag net dat de foto gedraaid is. Het witte is het plafond en het crème is de muur

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Stofzuiger erbij en daarna de zak verwijderen. Stofzuigerzakken zijn relatief snel af te sluiten met die kartonnetjes bij de opening, dus spin zal er niet snel uit kruipen bij het verwijderen van de zak. Wel zo vriendelijk om de zak hierna een nachtje geopend buiten te zetten zodat de spin er uit kan kruipen :-)

Stofzuigen!

Als de stofzuiger geen optie is, waar hij misschien weer uitdruipt als er geen klep in het systeem is, vraag dan iemand hem voor je te pakken. Het glas is kennelijk ook geen optie.

De spin is nuttig,en ja ik heb er ook de griezels van ,soms laat ik ze zitten want ze vangen mugjes en vliegen,spinnen zoeken nu ook de huizen op en buiten stikt het van de spinnenwebben,mocht je het echt niet aan kunnen zien zuig de spin dan gewoon op ,ik heb werkelijk nog nooit meegemaakt dat een spin uit de stofzuiger kwam kruipen .......

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100