Ach, lijkt me niet het allerbeste voor de vogel maar,....een stengeltje trosgierst is verstandiger.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het gaat, denk ik, niet zozeer of het mág maar of het goed voor je vogel is.
Jij hebt namelijk al bepaalt dat hij het mag eten ;-)
En nee: het is niet goed voor je vogel! Slagroom is veel te vet en ook de suiker erin is zeer slecht voor hem. Eigenlijk moet je er vanuit gaan, dat alleen voeding uit de natuurlijke omgeving van deze vogelsoort gezond is voor jouw vogel. Dat kan je hem natuurlijk niet geven, dus het is al behelpen met de voeding die je hem hier kunt aanbieden.
Dus als je jouw Kakariki lang gezond wilt houden, geef hem dan alleen die voeding, die wordt aanbevolen.
Veel plezier met hem!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oké bedankt, hij is heel gek bij me vader, hij wilt op zijn vuist fietsen en als me vader net als of doet of hij de kakariki niet snapt dan bijt hij zachtjes in het oor of gaat heel druk doen, haha Het is net of hij adhd heeft, bij mij komt ie soms , als de andere vogels slapen dan komt hij bij mij zeuren dat ik de andere moet halen om te spelen, en hij eet alles uit zijn pootje dat is leuk om te zien
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ze zijn ZO leuk hè, die kromsnavels!!!
Rieneke1
10 jaar geleden
Dikke plus Wendy, het enig juiste antwoord.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je wel!