hoe verkoop ik onze kippen?

thuis hebben wij vier kippen, maar mijn ouders willen ze weg doen. mijn ouders willen ze laten afmaken, maar dat vind ik zielig. dus heb ik met ze de afspraak gemaakt dat als ik een boer zou vinden die onze kippen wil hebben we ze niet zouden laten afmaken. hebben jullie misschien tips voor mij voor boeren die wel berijdt zijn onze vier kippen te kopen of heeft u sites waar ik boeren kan vinden? alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
7.4K

Antwoorden (4)

Langs de boerderijen gaan en vragen of ze 4 kippen willen kopen.
Of je kunt naar een kinderboerderij ofzo. Een mogelijk is ook om ze te koop te zetten op bijv. Marktplaats ( ik weet niet of je ouders dit goed vinden maar je kunt proberen )

Veel succes. Hoop dat ze terechtkomen bij een aardige boer!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bel een paar boerderijen op in jullie dorp; en zeg dat je nu graag 4 kippen wilt verkopen; en anders naar een kinderboerderij; zodat ze daar ook nog een fijn leven te gemoed kunnen zien!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad eens langs een paar boerderijen gaan of kinderboerderijen, of ze even bellen.

En mochten ze de kippen niet willen kopen kun je ze misschien gewoon aan ze geven, doden kost immers ook niets en dan blijven ze toch nog in leven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op deze site kan je gratis een advertentie plaatsen voor je kippen:
http://www.pluimveeplaza.nl/index.php?site=anzeigen&art=4
Ook kun je daar zelf contact opnemen met mensen die kippen zoeken.

Let er wel op dat je de kippen niet verkoopt of weggeeft aan mensen die ze willen slachten! Er is vast wel een dierenliefhebber te vinden die jouw kippen een liefdevol onderkomen wil geven en veel ruimte heeft, maar controleer dat ook goed.

Je kunt ook contact opnemen met het pluimveehuis:
http://www.pluimveehuis.nl/index.php?id=98
Zij kunnen helpen met de herplaatsing van je kippen.

Als laatste kan je nog even bellen met de dierenbescherming. Ook zij kunnen je helpen bij het vinden van een oplossing.
Misschien dat deze stichting iets voor je kan doen:
http://www.dierenhulpboskoop.nl/pagina.aspx?page=25

Succes!