Is karnemelk goed voor honden? En waar is het goed voor?

Heb gelezen dat karnemelk goed is voor honden , oa voor de vacht, heeft iemand hier ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
41.6K

Het beste antwoord

Mijn hond krijgt iedere dag een halve soepkom karnemelk of yoghurt. Het is gezond en bovendien hoef ik nooit vlooien of tekenmiddelen te gebruiken. De hond geeft een andere geur af en is daardoor voor insecten niet meer aantrekkelijk.

(Mensen die vitamine B slikken zijn ook voor muggen niet aantrekkelijk meer. Dit is net zo'n soort effect.)
Ivana
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat helpt tegen vlooien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 thnx,
Rieneke1
14 jaar geleden
hoe kom je daar nou in vredesnaam bij sharona??
daar zou ik maar niet op rekenen :s
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mijn weten is dat echt zo..Wij gaven het elek dag aan onze hond, en dat op advies van de dierenarts..
Rieneke1
14 jaar geleden
ik ben eens gaan googlen, en ik kom wat jij zegt vaker tegen, maar nergens een wetenschapprlijke onderbouwing.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meisjes, het is toch alom geweten,dat vlooien absoluut geen karnemelk lusten,behalve als er veel suiker in zit!
Rieneke1
14 jaar geleden
haha peter spreekt het verlossende woord! :))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoorde dat sommigge mensen hun hond vroeger knoflook gaven tegen vlooien.
Rieneke1
14 jaar geleden
ja, dat hoor je nog steeds.
ook aan katten wordt het gegeven, terwijl het giftig voor ze is! :(
De karnemelk is goed voor de darmflora.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja het is goed voor honden