Hoeveel kost een paarden vaccinatie tegen Droes?

Zodra mijn ouders genoeg geld hebben krijg ik een eigen paard (aangezien ik 7 jaar ervaring heb) en hier droom ik dus al super lang van! Ik ben nu een samenvatting aan het maken van alle kosten die een paard met zich mee draagt maar kan niks vinden over de kosten van een inenting tegen Droes. Weten jullie dit misschien?

Toegevoegd na 56 seconden:
( Ik bedoel natuurlijk: hoeveel kost een vaccinatie tegen Droes ) ;P

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (1)

Droes vaccinatie (2 x per jaar)
22,50( ex BTW)
23,80 ( incl BTW)
maar dat kan een beetje varieren natuurlijk per veearts.
Hier nog wat meer tips over kosten

http://www.paardenopfok.com/tarieven
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oké, super bedankt!