Helpen canvas motteballen tegen katten en poezen om ze uit de tuin te houden ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

nee, niet echt, of je zou je hele tuin eronder moeten bedelven.
maar zelfs al zou het helpen, dan moet je het nog niet willen gebruiken.
mottenballen zijn extreem giftig, ook andere organismen worden er slachtoffer van.
en je moet er toch niet aan denken dat een kind er een in de mond stopt!
Rieneke1
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

klein beetje glorix of ammonia,helpt ook
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dikke vette gruwelijk grote min. Als er 1 geur is die katten enorm aantrekt dan.is.het wel chloor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
idd daar komen alle katten op af! -ook van mij
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Absoluut geen chloor of je moet ze graag in je tuin hebben. Aan minnen geven doe ik niet dus van mij geen -
Rieneke1
11 jaar geleden
en planten hebben liever chloor dan pokon ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is dat zo Rieneke,gaan ze daar dan niet van dood?
Rieneke1
11 jaar geleden
was sarcastisch bedoeld maria, in stijl met bovenstaand antwoord.
sorry dat ik je op het verkeerde been heb gezet!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh haha,ik snap het Rieneke. ;-)))
Zelf heb ik een ultrasone katten/honden verschrikker in de tuin staan. Mijn moestuintje werd als openbare kattenbak gebruikt, maar sinds ik dit apparaat gebruik heb ik geen kat meer in de tuin gezien. Wel heel veel vogels!