Ik weet niet hoe deze vis heet?

Hallo, ik heb een vis die zwanger was, en nu 3 visjes heeft achter gelaten (het zouden er meer kunnen zijn maar het bakje was gezonken) Nu wil ik graag weten wat voor vis het is. Zodat ik meer informatie kan zoeken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nemo?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
xD Nee..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hahaha dat vliegtuig
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is het toevallig niet blub of bubbel??? Of ik weer het Dorie!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weer is weet

Het beste antwoord

Dit is een platy. Deze vis is levendbarend (legt dus geen eieren) en zal in een gezond aquarium. regelmatig jongen krijgen

Toegevoegd na 1 minuut:
Voor de duizeligheid: de oranje vis met zwarte staart is een platy. De vis uiterst rechts is een guppy of guppie

Toegevoegd na 41 minuten:
Duidelijkheid
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
lekker he, dat auto-aanvullen op mobiel.
Maar je bent in elk geval duizelig in je antwoord ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hahah bijzonder vervelend af en toe. Bedankt! Was me nog.net opgevallen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje niels14. Ik had zo mijn vermoedes maar ik wist het niet zeker.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ levendbarende tandkarpertjes, en zie er nog meer in de bak. nou, als dat geen beschuit met muisjes gaat worden!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Was gewoon duidelijk en waar!

Andere antwoorden (1)

Het lijkt mij een zwaarddrager