mijn kinderen hebben een dode kat gevonden, wat is het beste wat ik kan doen?

gisteren hebben mijn kinderen een dode kat gevonden hij ligt nu in mijn achtertuin. ben langs wat straten geweest maar ben niet in staat om het hele dorp door te gaan. ik wil die kat ook niet langer in mijn achtertuin omdat mijn kleine kinderen het erg interessant vinden en er al vliegen omheen zitten. hoe kom ik bij de eigenaar zodat ie het beest kan begraven/cremeren of wat dan ook?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Bel de dierenambulance, die komen hem vervolgens halen. Zij zijn mogelijk ook gebeld door de eigenaar. De dierenambulance kan voor de verdere verwerking zorgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik zou naar de politie gaan en/of foldertjes ophangen. Tot die tijd zorgen dat de kinderen er niet bij kunnen. En heeft de kat geen adreskokertje om?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dierenambulance is sowieso een goed idee. Je kunt ook kijken (als je durft, en als het nog kan) of de kat een tatoeage in zijn oor heeft. Dat is / was tot voor kort de manier om huisdieren te registreren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ga naar de dierenarts en vraag of ze misschien willen kijken of hij een chip heeft