Hoi, ik heb 2 ratjes. Een van hun heeft de punt van zijn staart gebroken. Wat moet ik doen?

Ik heb dus 2 mannetjes ratten van een half jaar en een van hun heeft een knikje aan het einde van zijn staartje ik zie niet echt dat hij er veel last van heeft maar dat kunnen ze goed verbergen moet ik hier wat aan laten doen? Of naar de dierenarts want ik en mijn moeder weten het niet zo goed.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.4K
crispy
3 jaar geleden
Je denkt kennelijk dat Goeievraag een goed alternatief is voor de dierenarts. Dat is niet zo, als je een huisdier hebt dat ziek is moet je ermee naar de dierenarts.

Antwoorden (2)

Het is best dat je het laat checken bij de dierenarts, je rat zal daar ook veel aan hebben denk ik.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Direct naar de dierenarts! Je rat heeft veel pijn. De staart is onderdeel van de ruggegraat, als hier een wond is, kan er een infectie in het beenmerg ontstaan.