Kan je een kat met een makkelijke methode trucjes leren als ze al een jaar oud is?

Ik heb een nieuwe kat die al een jaar oud is en het is me opgevallen dat ze erg intelligent is. Ik heb al op internet gekeken maar het lijkt allemaal veel te veel gedoe om een kat een trucje te leren. Ik vroeg me af of er een makkelijke en snelle methode is om een kat een trucje te leren als "lig dood" of "spring".

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik weet niet over welke manieren je gelezen hebt...
In elke training gaat tijd zitten en gaat dus niet zomaar even snel.
Een manier is clickeren, er zijn veel katten die hier goed op reageren.