Als je bij de wijkagent (terecht) klaagt over een vaak en lang blaffende hond, gaat hij dan langs bij dat huis?

Dat zou het mooiste zijn, want daar schrikt de doorsnee mens wel van, denk ik.

Toegevoegd na 11 minuten:
Het baasje heb ik er meerdere malen op aangesproken, maar het interesseert haar niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Normaal gezien moet de wijkagent langs dat huis gaan, want een blaffende hond is overlast en dat mag niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Bij ons gebeurde dat niet toen ik mijn klacht indiende over een overmatig blaffende hond, toen bleek dat er meer meldingen binnen kwamen over dezelfde hond werd er wel actie ondernomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inderdaad, meerdere personen mobiliseren, en die ook laten klagen
je bent niet de enige die er last van heeft
De politie kan er niks aan doen. De hond moet beter begeleid worden door het baasje, en daar heeft de politie niks mee te maken. Ik zou eerder het baasje aanspreken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dan gaan ze als het goed is wel even polshoogte nemen.
Maar of het ook heel veel effect zal hebben dat is afwachten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf zal ik denken dat de wijkagent dat wel zal doen. Ik weet zelf natuurlijk niet hoe hard die hond blaft en hoe vaak. Sommige wijkagenten zullen er niets aan doen, die denken gewoon dat het jouw probleem is! Ik zal het niet zeker weten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij ons gebeurde dit wel . hij kwam langs om te kijken hoe het met de hond ging, etc . en of we het geblaf konden 'vermijden' etc , maar dat lukte dus niet wat het was een pup en die buren hadden er langs van in de nacht .