Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft iemand tips over hoe ik 2 kittens moet gaan opvoeden?

Hi! Binnekort gaan mijn vriendin en ik 2 kittens ophalen. Wij vragen ons alleen af welke “spullen” de kittens voor zichzelf moéten hebben. Hiermee bedoel ik; moet elke kitten een eigen voerbakje(en/of) waterbakje hebben? En zijn er nog meer voorwerpen zoals bovenstaande waarvan elke kitten het voor zichzelf moet hebben? Zijn er verder nog tips?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Goed dat je twee kittens neemt! Haal ze niet te vroeg in huis, ze moeten minstens 13 weken zijn, zo voorkom ke gedragsproblemen in de toekomst. Voor katten geldt eigenlijk dat het ideaal is als je net zoveel spullen hebt als katten, plus 1. Dus drie kattenbakken, drinkbakjes, etensbakjes, allemaal op rustige plekken en op afstand van elkaar. Hetzelfde geldt voor krabplanken, die je juist weer op doorgangen, in de loop, aanbrengt. Ook uitkijkplekjes, verstopplekjes, slaapplekjes moet je ruim in voorzien. Veel plezier met dee kleintjes! Castreer ze wel tijdig, al helemaal als je broer en zus in huis haalt: met 5 mnd is niets te vroeg.
(Lees meer...)
Rieneke1
4 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding