kun je bij een dierenwinkel iets halen waardoor je weet of je hond zwanger is of niet? Bijv. Een zwangerschapstest!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.6K

Antwoorden (5)

Bij een dierenwinkel kan je dat niet halen.
Die mogen zoiets niet verkopen.
Een zwangerschapstest voor honden bestaat wel,
die moet vast wel te halen zijn bij de apotheek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De dierenarts kan een test doen, maar in de meeste gevallen kan hij het horen of voelen.

Een zwangerschapstest zoals voor mensen kun je bij de dierenwinkel niet kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee een zwangerschaps test zoals wij die kennen voor mensen bestaat er niet voor honden.
Het beste is langs de dierenarts gaan, deze kan wel door middel van een echo of bloedonderzoek kijken of de hond zwanger is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt in Nederland ook dmv bloedonderzoek na 4 weken controleren of de teef zwanger is of niet. Hierbij heb je 100 % zekerheid. Dit is dus geen zwangerschapstrest die je bij de drogist haalt maar een bloedonderzoek bij de dierenarts.
In België daarin tegen zijn er wel zwangerschapstesten voor honden te koop,ik meende eens gelezen te hebben dat deze gewoon bij een apotheek te koop zijn.
In Nederland kennen we dit niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meest merkt je het aan het opzwellen van de tepels bij honden....9 van de 10 keer dat het beestje dan zwanger is...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of schijnzwanger, of gewoon voor de eerste keer loops, de eerste keer is altijd wat langer en heftiger. Dit geeft geen enkele garantie dus.