Ik ben op zoek naar een goede verzekering voor mijn hond waarbij consulten en entingen worden vergoed?

Wie weet een goede die niet al te duur is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Hier kun je hele goede informatie krijgen over uw vraag
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ikzelf wou me liefste beestje bij proteq verzekeren....

www.proteq.nl hier kun je uitrekenen wat je kwijt bent e.d. maar na een lang telefoon gesprek bleek dat wij (omdat de 1 een lichte hartruis heeft en de andere had een tandvleesprobleempje) niks vergoed krijgen omdat er al iets was geconstateerd.... dus wel eerst goed alles bespreken voor je besluit in zee te gaan met ze!

Toegevoegd na 38 seconden:
http://www.proteq.nl/index.asp?Navigationid=797

dit is voor dierverzekering