Waar kan ik in omgeving Utrecht filtermateriaal kopen voor een Eheim 2231 buitenfilter voor mijn aquarium?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij de DIBO huisdieren wereld.
Ravenswade 54
3439 LD Nieuwegein , Dat is bij de windmolen. maar je kunt ze beter eerst even bellen 030-2670757
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je zou in Nieuwegein op industrieterrein de Liesbos kunnen kijken bij Hornbach en aan de andere kant van de straat zit een enorme dierenwinkel met supergrote aquariumafdeling.

Ik verwacht eigenlijk dat beide het wel zullen hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tuincentrum Overvecht misschien?

Tuincentrum Overvecht
Gageldijk 3
3566 ME Utrecht
Tel: (030) 2662849