Waar (graag eventueel in België) vind ik houtkorrels die ik kan gebruiken als kattengrind ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Kijk eens bij dieren speciaal zaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geperste houtkorrels zijn bij de BoerenBond te koop! Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zag ze hier van het plusmerk , dus gewoon supermarkt
13 jaar geleden
Allemaal veel te duur.
In Nederland heb je Staatsbosbeheer.
In Belgie is vast en zeker (zeker en vast) een vergelijkbare organisatie. Zij versnipperen boomtakken met vrachtwagens tegelijk.
Ook zou je bij een afvalverwerker kunnen kijken, waar afvalhout tot snippers verwerkt worden.
Zoek eens op internet bij een handel in zaagsel.
Zaagsel is er in allerlei groftes.
Het zou weinig moeite kosten om bij dit soort adressen gratis aan hout te komen.
Misschien zelfs bij de plaatselijke timmerman, aannemer, meubelmaker.
Afvalhout genoeg en de poes zal heus niet kritisch kijken of je wel tropisch hardhout of eikenhout in zijn wc gedaan hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het gaat er om dat het vocht door de speciale houtkorrels wordt opgenomen. Deze werken toch echt heel erg anders dan zaagsel. Heb zelf beide gebruikt bij mijn konijnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is er zo speciaal aan die houtkorrels ?
In 99 van de 100 keren is het een commercieel praatje.
Hout is hout.
Er zijn veel soorten hout, en de ene soort zal best beter werken dan de andere, maar hout is hout.
Men probeert met zogenaamde speciale korrels afval tot een waardevol produkt te maken en gelijk hebben ze, maar hun motivatie is geld.
Overigens is zaagsel erg slecht voor konijnen.
Ik heb duizenden konijnen gehad, dus ik weet er wel het nodige van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben echt benieuwd wat er speciaal aan is.
Kan u dat uitleggen ?
Dank.