Waar (graag eventueel in België) vind ik houtkorrels die ik kan gebruiken als kattengrind ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Boerenbond , ook wel bekend onder naam Welkoop heeft ze soms in de aanbieding ;) Winkelketen Pets XL ook, is een groothandel, maar misschien ken je iemand met bedrijfje die (groots)voor je wil inkopen en BTW later verrekenen? Googlen onder trefwoorden: houtkorrels, )je eigen stad/regio) en te koop, levert ook wel vaak leuke aanbiedingen op! Misschien niet in je buurt, maar je zou hier eens op kunnen reageren? http://link.marktplaats.nl/371574441 Zou dan bv deze mailen, bod 17.50-20 euro (hooguit) doen en als het je iets lijkt zeggen dat je vlot komt halen? Succes!

Kijk eens bij dieren speciaal zaken.

Geperste houtkorrels zijn bij de BoerenBond te koop! Succes!

ik zag ze hier van het plusmerk , dus gewoon supermarkt

Allemaal veel te duur. In Nederland heb je Staatsbosbeheer. In Belgie is vast en zeker (zeker en vast) een vergelijkbare organisatie. Zij versnipperen boomtakken met vrachtwagens tegelijk. Ook zou je bij een afvalverwerker kunnen kijken, waar afvalhout tot snippers verwerkt worden. Zoek eens op internet bij een handel in zaagsel. Zaagsel is er in allerlei groftes. Het zou weinig moeite kosten om bij dit soort adressen gratis aan hout te komen. Misschien zelfs bij de plaatselijke timmerman, aannemer, meubelmaker. Afvalhout genoeg en de poes zal heus niet kritisch kijken of je wel tropisch hardhout of eikenhout in zijn wc gedaan hebt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100