waarom plassen/poepen honden tegen molshopen?

mijn hond plast tegen molshopen ....
maar...waarom?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.5K

Antwoorden (5)

Een bepaald geurtje trekt je hond aan, waardoor hij/zij moet plassen/poepen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een molshoop is nieuw gemaakt, en de eerste hond die er langs loopt, zal er tegenaan piesen: territorium afzetten. Elke hond die vervolgens passeert, zal dan ook willen piesen om z'n eigen geurtje aan te brengen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alles wat nieuw is en geen geur van je hond heeft komt aan de beurt.Zeker als je een reu hebt,hij/laten weten hier ben ik.En alleen molshopen nee overal laten ze het weten zeker de reu.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jouw hond moet 'n reu zijn. En wil daarom de hele dierenwereld laten weten dat deze molshoop in zijn territorium ligt . Als jij er ook op zou plassen , zou je hond er evengoed ook meteen op plassen . Want jullie zijn 'n team in de ogen van de de hond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan ruik hij/ zij een geurtje van het dier en wil hij zijn territorium groter maken omdatiemand dan op zijn plekje is geweest