Mijn haan is ziek: hij gooit steeds zijn kop in een spiraalvorm naar achteren; weet iemand wat hij heeft en wat ik eraan kan doen?

Hij doet dit al een paar dagen, steeds als hij zijn kop weer normaal heeft overkomt hem dit weer: graantjes pikken lukt zo dus slecht!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het is zo 1-2-3 niet te zeggen wat hij heeft. Ik zou hem laten onderzoeken bij de dierenarts voordat hij verzwakt doordat hij te weinig voedsel en water binnenkrijgt. Hij zou bv een bacteriële infectie kunnen hebben in zijn krop of zo, een arts kan dit onderzoeken en hem de juiste medicatie voorschrijven. Zoek wel een arts die iets van kippen af weet, want dat weten ze lang niet allemaal.