Bestaat er een kattenmand om het aan bed te hangen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij de praxis wel eens iets dergelijks gezien.

Het beste antwoord

Inderdaad zijn er radiatorhangmatten mijn vriendin heeft er 1 van happy house gekocht die kun ja namelijk verstellen op de breedte van waar hij aan opgehangen moet worden, heel handig past altijd. En in diverse modellen en kleuren en superleuk!
Die andere zijn uit 1 ijzere buis gemaakt dus niet verstelbaar. Hieronder een link voor je
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ooit bestond hij wel een soort hangmat met een metalen ring eromheen en twee "balkonhaken" waardoor je hem bijv over de traprand kon hangen.
Die past mogelijk op op je bedrand als je een beetje een hoge rand hebt

Toegevoegd na 2 minuten:
aha hij is eigenlijk voor aan de verwarming, dit bedoelde ik ongeveer
10 jaar geleden
Dat hangt er een beetje vanaf hoe je bed eruit ziet.
Je hebt kattenhangmanden voor aan de verwarming: die hang je op aan metalen haken, maar moeten aan de onderkant tegen de verwarming steunen.
Mocht je nu een bed hebben met een houten opbouw aan hoofd- en voeteneinde, dan zou je die mand daaraan kunnen hangen.
Moet erbij zeggen dat dit type hangmand bepaald niet bij alle katten in trek is.
Rieneke1
10 jaar geleden
Ivana
10 jaar geleden
De attractie van deze manden zit hem volgens mij alleen in de warmte van de verwarming. Hang ik hem ergens anders, b.v. aan de trapleuning, dan wordt hij niet gebruikt.
Rieneke1
10 jaar geleden
Volgens mij vinden ze het wat wankel en onzeker onder de pootjes.
Zelfs aan de verwarming zijn ze er hier niet in te branden ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ook mijn katten hebben het nooit interessant gevonden, waar ik het ook ophing.
Rieneke1
10 jaar geleden
Het blijven katten he? ;)