Dit is serieus. Mijn varken heeft al een week nie gepoept. Kan dit kwaad

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het een spaarvarken is maakt het niet uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ahh heb je een varken :D?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
hiiiiiiiiiiilaaaaaaaaaarischhhhh !!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja(a) ik heb een varken:o hij heeft al een week nie meer gepoept:(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
las op een site dat je olie door zijn voer moet doen voor een betere ontlasting! Als hij sloom is en niet actief de vee arts bellen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet deze vraag dan niet bij huisdieren?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
varken als huisdier hahahaha ik kan me voorstellen dat het thuis bij u heerlijk ruikt xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Secret: hoort deze vraag dan wel bij persoon en gezondheid?
Overigens, ik heb geen varken, maar sommige mensen wel hoor!
Schijnt heel leuk te zijn!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
uhm, ok dan als je het leuk vindt om met een varken te wonen, ik heb niks meer te zeggen haha xd

Antwoorden (3)

Ja, Dit kan kwaad en het is tijd voor jou omn de dierenarts te bellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dit kan zeker kwaad. Morgen even de veearts bellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit is inderdaad al er lang. ik zou gelijk ook even contact opnemen met de veearts.
verder kun je in de gaten houden of je varken verder geen last heeft van koorts, sloomheid, en in de gaten houden of het varken verder wel gewoon goed eet.
als het alleen het niet poepen is kun je wat olie mengen door het voer in de hoop dat het er allemaal wat soepeler uitkomt.
maar contact opnemen met de veearts lijkt me in dit geval nog wel het beste.