katten die diep in slaap zijn snurken wel eens, net als mensen, dat is volkomen normaal.
ook zijn bij sommige rassen, zoals de extreme perzen, de luchtwegen niet goed aangelegd.
verder zou het kunnen dat de luchtwegen verstopt zitten door bijvoorbeeld niesziekte, of mogelijk is de kat veel te dik.
tot slot kan een poliepje of andere obstructie in de luchtwegen de oorzaak zijn.
Rieneke1
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
te dik zou wel kunnen ze is redelijk dik en eet veel te veel :)

Andere antwoorden (1)

Hij/zij zou verkouden kunnen zijn. Ook huisdieren hebben daar wel eens last van.