Wat vindt jij van een Dierenbegraafplaats?

Wat vindt jij van een Dierenbegraafplaats? Pure onzin of een mooie rustplaats voor je geliefde huisdier.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Wanneer je een mooi plaatsje in je eigen tuin hebt vindt ik dat nog net zo mooi. Je dier blijft dan toch bij jein de buurt. Maar voor mensen die geen tuintje hebben of het dier simpelweg te groot is om in je tuin te begraven vindt ik het een goed alternatief. Je huisdier is meestal je beste vriend, daar doe je wel iets speciaals voor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Ik kan me voorstellen dat mensen hier behoefte aan hebben. Voor mij is het niet nodig..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach als mensen er behoefte aan hebben waarom niet, ik heb er geen last van, en het levert weer banen op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb mijn hond in de bossen begraven.
Op een hele mooie plaats.
Ik vind een dierenbegraafplaats een goed idee.
Zo kun je je geliefde dier gedenken op een waardige manier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een mooi idee en een plekje om naartoe te gaan om aan je geliefde dier te denken.
Het is geen onzin voor zij die er baat bij hebben
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een goeie zaak voor mensen die daar behoefte aan hebben,want voor vele mensen is een huisdier meer dan een vriend alleen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik laat mijn katjes altijd cremeren, dus zelf heb ik er geen behoefte aan.
maar het is goed dat de mogelijkheid er is.
niet iedereen wil crematie, of het beestje in de achtertuin begraven.
Rieneke1
14 jaar geleden
Grote onzin, dieren zijn niet sentimenteel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ivana
14 jaar geleden
Het gaat toch niet om de dieren. Het gaat om de mens die verdrietig achterblijft. Voor sommige mensen is een dier het enig warme contact in deze voor hen kille wereld.
Als dat dier wegvalt, ontstaat een wond. Een tastbare plaats om het dier te gedenken kan een steun zijn.
Ik vind het geen onzin. Als andere mensen er baat bij hebben (de baasjes van de overleden dieren én de zakenmensen die deze begraafplaatsen exploiteren) dan heb ik er geen probleem mee. Mijn persoonlijke mening is dat ik het overdreven vind.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dierenbegraafplaatsen zijn er voor de achterblijvers net als gewone begraafplaatsen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het niet te duur is, dan vind ik het een goed idee.